Tuesday, April 19, 2011



i'm back...again.duhh =,=" i'm dizzy,i'm sick,i'm feeling like crazy because i've just rock on THE WOMBATS with my head banging completing my feeling towards the song.I think my head gonna blow off now.hishh.

okayy,back to sekolah :)
today dgn esok ada sukantara.untuk pilih sapa yang akan mewakili setiap rumah sukan bila Sports Day  bulan 6 nanti.TEEHEE <3 aku tak masuk pun tp insyaalaah aku akan pi menyemak dkt padang sekolah tuu.syiok maaa tengok senior lompat jauh.distance?tak payah dok kata laaa :)

hari ni aku buat lompat jauh.sumpah sakit kaki.jerit macam pondan baru sedar dari pembedahan BOTOX :D or maybe pondan yang inject silicon into their breast.HAHAHAH >,< loqliaqqq aish aku ni.astaghfirullah ;p satu markah pun tak dapat.YEAYY YEAYY ! PADAN MUKA SERI PAGI! and ni rahsia aku.aku setiap tahun tak pernah pun bayar yuran tahunan rumah sukan ;p padahal 10 ringgit ja pun.MUEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE.

exceeding to tomorrow,esok aku ada lari 100M dgn lontar peluru.
100 meter? hekelehh,dekat jaa tu ( belagak,tp confirm dpt number last).lontar peluru?MAK AIIIII >,< mampoihhhh aku.bola besi tu berat dari beg sekolah aku kot!! aku baling mcm taik lg.HAHAHAH

ni dok update blog homework bkn siap lg pun.dah la esok ada masa TEACHER RA RA RAH MAH MAH

No comments:

Post a Comment